Unia Europejska

Studia I i II stopnia oraz jednolite studia magisterskie

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Jak dodać skany podań, oświadczeń oraz dyplomów do systemu IRK

| Mirosław Gucwa

W celu dodania podania (oraz innych dokumentów w postaci elektronicznej) należy po zalogowaniu się do systemu IRK wybrać „Moje konto”, następnie „Formularze osobowe”, a potem „Wykształcenie”.

W formularzu tym, w części „Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów” należy użyć przycisku „Zapisz i dodaj dokument” (Rysunek 2 )

W nowym formularzu należy uzupełnić wymagane pola (Rysunek 3):

  1. „Rodzaj dokumentu”,
  2. „Rok uzyskania dokumentu”,
  3. „Kraj wydania”.

Po uzupełnieniu tych pól należy użyć przycisku „Zapisz” (Rysunek 3).

Po zapisaniu pojawi się przycisk „Zapisz i dodaj plik” (Rysunek 4).

Po użyciu tego przycisku możliwe będzie dodanie pliku, wprowadzenie tytułu pliku (wymagane) oraz komentarza (opcjonalne) (Rysunek 5).

W celu dodania kolejnego pliku należy ponownie użyć przycisku „Zapisz i dodaj plik” (Rysunek 4).