Jak dodać skany podań, oświadczeń oraz dyplomów do systemu IRK
| Mirosław Gucwa
W celu dodania podania (oraz innych dokumentów w postaci elektronicznej) należy po zalogowaniu się do systemu IRK wybrać „Moje konto”, następnie „Formularze osobowe”, a potem „Wykształcenie”.
W formularzu tym, w części „Certyfikaty i inne dokumenty wymagane do podjęcia studiów” należy użyć przycisku „Zapisz i dodaj dokument” (Rysunek 2 )
W nowym formularzu należy uzupełnić wymagane pola (Rysunek 3):
- „Rodzaj dokumentu”,
- „Rok uzyskania dokumentu”,
- „Kraj wydania”.
Po uzupełnieniu tych pól należy użyć przycisku „Zapisz” (Rysunek 3).
Po zapisaniu pojawi się przycisk „Zapisz i dodaj plik” (Rysunek 4).
Po użyciu tego przycisku możliwe będzie dodanie pliku, wprowadzenie tytułu pliku (wymagane) oraz komentarza (opcjonalne) (Rysunek 5).
W celu dodania kolejnego pliku należy ponownie użyć przycisku „Zapisz i dodaj plik” (Rysunek 4).